Tietoa meistä

Finish on nyt maailman suurin konetiskiainetuotteiden brändi.

Tarinamme

Finish on maailmanlaajuinen markkinajohtaja, ja se on tuonut markkinoille vakuuttavan määrän tuotteita ensimmäisenä alalla.

Finish-brändin perusti U.S. Eco-Lab vuonna 1953, ja se tuli tuotevalikoimaamme vuonna 1987, kun J.A. Benckiser osti Eco-Labin kulutushyödykkeiden yksikön.

1950-luvun alussa muoviastioiden käyttö ruokailussa alkoi aiheuttaa monenlaisia ongelmia. Kahvitahrat ja hitaasta kuivumisesta aiheutuvat "roiskeet" muodostivat yleisen ongelman, joka avasi mahdollisuuden oikeanlaiselle tuotteelle. Meijeriteollisuuden tarpeisiin tehtyihin tutkimuksiin perustuen Eco-Lab lanseerasi kaksi tuotetta, joilla oli suuri vaikutus kotitalouksien astianpesukäytäntöihin. Electrasol ja uusi premium-tuote Finish.

Finish on nyt maailman suurin konetiskiainetuotteiden brändi.

Me olemme myös lanseeranneet paljon tuotteita ensimmäisenä markkinoille. Esimerkiksi vuonna 1969 lanseerattiin ensimmäisenä biologinen pesujauhe, vuonna 1995 kaksikerroksinen pesutabletti, vuonna 1999 esiteltiin ensimmäisenä kuuluisa punainen Powerball ja sen jälkeen 2000-luvun ensimmäinen kolmen lokeron kapseli.

Brändin tuotteita myydään nykyään yli 40 maassa maailman ympäri.

Tärkeimmät markkinat ovat USA: ssa, Kanadassa, Isossa-Britanniassa, Italiassa ja Saksassa, ja lisää alaa vallataan kehitysmaissa sekä Lähi-idässä, Etelä-Afrikassa ja Japanissa.